02 July 2013

Cam Silme Peluşu ile Yerleri Silebilirsiniz

Siz de benim gibi yaz geldiginde kalin halilari kaldirip, ince kilim ve paspaslara gecenlerden misiniz? Yazin sicakliginda en iyi yontem bu ve temizlik yapmak bence cok daha kolay. Kilimleri soooyle bir silkelersiniz, yerleri de hizlica supurup silersiniz oh mis.

Fakat sicakta elektrik supurgesini acmak kaldirmak bana cok zor geliyor. Ustelik minicik bir supurgem olmasina ragmen. Yer silmek icin buharli mopum ve duz paspasim olmasina ragmen (verdigim linkteki alt resim) onlari da kullanmak zor geliyor. Ben de cam silme aparatinin pelus kismini kullaniyorum bazen.

Ozellikle sık sık silecekseniz, amaciniz saclari ve tozlari toplamaksa bu alet cok pratik. Makine ile cekilmesi gereken daha kati copleri de bir yere toplayip kagit veya islak mendil ile aliyorum tamam.

Saclar ve tozlar pelusa yapisiyor. Lavabonun altinda yikayip elimle sıkıyorum, birazcik da sabun suruyorum ve yerleri bir iki dakika icinde toz ve saclardan arindiriyorum. Cok pratik. Ozellikle misafir gelecegi zaman yapilan acil temizliklerde tavsiye edilir.

Benim aldigim cam temizleme seti boyle bir pelus, lastikli silecek ve sopasindan olusan cok ucuz bir model. Ancak sopasi yoksa evdeki diger vileda sopalarina da takilabilir. Tum parke ve fayans yuzeyleri kolayca silebilirsiniz. Pelusu aparattan cikarip sıkmakta  fayda var, cunku sulu kalabiliyor.

1 comment: