23 September 2011

Çorap Katlama


Çorap katlarken herkesin kendine has bir yöntemi vardır elbet. Ben daha az yer kapladığı ve düzgün duruşundan dolayı seçme kolaylığı sağladığı için şekildeki gibi katlıyorum. Adım adım bir çorabı katlayışımı fotoğrafladım.

1-Çorapları mümkün olduğu kadar düzgün hale getirip üstüste koyuyoruz.
2- Tam ortadan ikiye katlıyoruz.
3-Dışta kalan katı ayırarak ters çeviriyoruz.
4- Bütün çorabı içinden geçiriyoruz.
5-Elimizle içindeki yamuklukları düzeltiyoruz.
6-Dikey olarak sıra sıra çekmeceye (kutu da olur) diziyoruz.

Eşim çorapların böyle sıralanmış olmasından çok memnun. Kıyafetine uygun renkte çorabı kolayca seçiyor. Evde giydiği çorapların karışmaması için ise onları ikiye değil dörde katlayarak çekmecesine koyuyorum.

Sizin çorap katlama yönteminiz nasıl?

1 comment: