22 November 2013

Yatak Odasına Duvardan Duvara Halı

Duvardan duvara halı fikri beni yıllardır hep korkutmuştur. Temizliği çok zahmetli olacağı için de hiç kullanmadım. 6 ay önce taşındığımız evde sadece yatak odası bu şekilde kaplanmış. Ev sahibimizin dekorasyon konusunda gayet başarılı olduğunu gördüğüm için taşınmadan önce bu halıyı kaldırtmadım denemek istedim.

Çeşit çeşit halılar var da benim sevdiklerim azıcık kabarık normal halı kıvamında olanlar. Evdeki de böyle olduğu için hoşuma gitti. Kullandıkça çok sevdim ki bunun nedeni şu:

Evin her yerinde uçuşan saçlar beni çok rahatsız etse de özellikle yatak odasındakiler beni çok huzursuz eder. Böcek varmış gibi huylanırım. Sanki ıyurken o saçlar uçacak ve ağzıma burnuma girecekmiş gibi gelir. Ne kadar sık temizlersem temizleyeyim malesef yatak odasında saç ve kıl hiç bitmez.

Halı olduğunda ise saçların görünmemesi bir yana yapıştığı için uçmuyor. Dolayısıyla haftada bir yada iki kere güçlü bir şekilde elektrik süpürgesiyle süpürmem yeterli oluyor. Psikolojik olarak öyle rahatlıyorum ki anlatamam. Odayı şık ve zengin göstermesi de artısı tabi.

2 comments:

  1. merhaba sizi beğenerek takip ediyorum bir diğer severek takip ettiğim gece bloğununda sahibesiymişsiniz.çok sevindim dikkat etmemiştim.

    ReplyDelete
  2. Blogunuza Google aramaları sonucunda eriştik. Yazım diliniz çok güzel,tebrik ederiz. Yazılarınızı okumak için sık sık ziyaret edeceğiz. Teşekkürler, başarılar.

    ReplyDelete